Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

tirsdag, februar 28, 2006

Besøg fra fedrelandet...


Har hatt besøg av mitt kjære syskjabodn fra fedrelandet i helgå - en enooormt kjekke opplevelse! Det blei ei avslappande helg med masse kjadring å oppdatering på slekt, vennår å egne liv.
Dårr blei importert freia melkesjokolade å tine brunost, og exportert dansk salami og sjokosticks.
På illustrasjonen litt opp te høyre nyde me godt av ansiktsmasker fra H&M og agurk fra Aldi. Takk te H&M og Aldi for at dåkk va me å gjorde helgå så fantastiske som hu va!


Ennå en avslapping e illustrert te venstre - denne gang på innredningsbutikken Bolagret i Malmö, kor Anne Brit og Ingeborg tog seg en pust i bakken i de fantastiske formsydde sakkosekkane me fant. Godt me ikkje har tv, for då måtte me mesten kjyppt oss någen sånne!

Alt i alt må eg konkludera me at det va ei koselige helg - å eg glede meg te å komma te Hamar! :o)


Ikveld har eg vore på Baristakurs i kjerkå....å har ved den anledning fått i meg uvanlige mengder me koffein. Trur kanskje eg ska lesa litt i "Love in excess" - det e sovemedisin for kropp å sjel det!

3 Comments:

  • Eg e heilt enig i konklusjonen din... Eg koste meg så utrulig masse at det ska nåke te å få te ei like kjekk helg seinere... :o) Men, alt e kjekt, bare eg får henge med deg, Kari!

    By Blogger Anne Brit, at 09:42  

  • Må eg og ha agurk på auene dersom eg kjem til Køben. Den gamle.

    By Anonymous Anonym, at 14:47  

  • Hehehe....nei, det trenge du ikkje! Du kan få tomatår istedenfor, viss du vil. :o)

    By Blogger Kaya, at 15:06  

Legg inn en kommentar

<< Home