Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

fredag, februar 17, 2006

Fiiiiiigaro...

Itte mange lange tima med space'a noveller og inngående narrative og plotspekka artikler, fant meg å tri andre literater fra klassen ud at me sko testa den tidligere nevnte Stand-up-operaen i Literaturhaus på Nørrebro. En opplevelse eg ikkje ville vore foruden! Me fekk servert opera-perler på ei snor, med masse humor og goe stemning!

Barbereren av Sevilla har pludselig fått en heilt nye plass i mitt liv!

For di som e interesserte så kan dåkk sjekka ud www.stand-up-opera, og/eller www.literaturhaus.dk. Eller bare bli med neste torsdag kl 21.00 - kan anbefalas på det sterkaste!!!!
(Det e forresten gratis, men ha med någen slantar for di sende rundt en liden "kollektpåse" [vilket eg syns va ganske morsomt] for di som vil ver med å støtta arbeidet, som di medvirkande arrangere og gjennomføre fullstending frivillig.)

Ka seie du Anne Brit? Klar for opera når du komme ner! ;o)

Universitetet står nere på Ama'r å robe....eg må stikka!

1 Comments:

  • Ja, det kan jo bli gøy.. E ikkje den største fanen av opera, men med humor i tillegg så blir det sikkert bra.. Eg e med på alt mulig i helga eg. Glede meg som ein unge! Tusen takk for kortet forresten!

    By Blogger Anne Brit, at 10:41  

Legg inn en kommentar

<< Home