Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

torsdag, februar 02, 2006

Nye møbler

Har eg fortalt at me har fått masse nye møbler? For free!!!
Her ser dåkk ett eminent bilde av meg å Ingeborg som frakte den eine lenestolen me fekk av Boijes på metroen.
Udenom den så har me fått ein te lige lenestol, men den har me ikkje henta ennå, åsså fekk me av en antikkhandler som hadde gått konkurs, ett galfint spisebord, 5 stolar, to krakkar, en gyngefotskammel, og to koppar med tefat fra Stavanger Flint....e visst ganske good....eg syns di såg kule ud!

Så nå kan me ha middagsbesøg, lesegruppetreff, å ikkje minst spisa frokost med ett skikkelig bord! Kan meste ikkje bli bedre!

Me kom forresten nettopp hjem fra Oslo - å det e løye koss det pludselig blir fri flyd på visakortet når en komme te en by en ikkje bor i te vanligt... Godt det ikkje va mer enn to dage!
Konserten va DIGG! Å den så møffe med Jamie Cullum framøve komme te å bli tatt ei striba av Ingeborg. Å viss dåkk ska te Oslo en gang, så kan eg på det absolutt sterkaste anbefala Cafe Sør som ligge rett med Youngstorget! Koselige lokaler, og dyktige barristaer!

Fysste skoledag va åg idag, å eg hadde mesten lest alt eg sko lesa te idag! Weeheeey!!!
Va godt å komma igang, å faktisk føla at alt ikkje va gresk, sånn som det føltes i høst. E litt mer inni fagspråget nå, så eg klarte å holda meg vågen å interesserte igjønå heile forelesningen! Fresh!
Eg ska forresten bli tatt med på Stand-up Opera! Kå kult e det på en skala???
Tror det kan bli en fantastisk hit!
Mer info om den opplevelsen komme løpende!
So stay with us...