Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

onsdag, februar 08, 2006

The crib

Någen så har lurt på kossen kryb-innet vårt ser ud?
Nå e ventetiden øve! Inspirert av herr og fru Kaspartu sin blogg, kom eg på at me kan jo legga ud någen bilde av våres leilighed åg, sånn at alle 'der heima' kan se kossen me har det.
Å det e løye koss en alltid komme på at en kan fiksa sånne ting når eg burde såde å lest den 30 sider lange artikkelen om narrativitet...

Anyways - eg har satt isamen någen av bildene, sånn at dåkk sko få litt panorama view øve någen rom...men resultatet blei litt mer Picasso-aktigt enn tenkt...men med litt fantasi tror eg dåkk kan få någe ud'av det.

Dette e vår eminente stua med spisebord og sofa, og klestørk! Eg håbe dåkk kan trykka på bildene å se en større versjon, for dette blei fryktelig lide...

Soverom sett fra to motsatte vinkler. Mi seng e den te høyre, å Ingeborg si te venstre.

Kjøkken.....veldi picasso-inspirert ser eg......ett ganske smalt men heil greit kjøkken.

Eg tror eg droppe å visa bilde av badet....va liksom ikkje så spennande - ganske lide, men sleppe heldigvis å sidda på do å dusja! Men her ser dåkk det fantastiske funnet fra loppemarkedet der me fekk gratis møbler. Denne fantastisk koselige tingen e en fotgyngestol - å eg syns bare an va så koselige når eg såg an der nere i kjellaren, at eg måtte bare ta an! Å an sklei rett inn i heimen her, for å sei det sånn...te tross for at me ikkje har gyngestol.
Sånn, det va litt om koss me har det! Det e bare å komma på besøg! :o)

2 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home