Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

mandag, mars 06, 2006

Må ha det - bare MÅ ha det!

Min kjære søster (en av di), har øve lang tid prøvd å fortella meg at eg nok e allergisk mod melk, å burde prøva en måned uden någe som helst melk i maden.

Det e lettare sagt enn gjort, kan en på en klisjéaktig måde sei, men akk så sant! Dårr e jo pigede melk i meste ALT! Leverpostei, pesto, salami, brød, suppa, å ikkje minst ost...
Akk og ve!

Å kaffi....tenk å sidda på café, å ikkje få nyda en perfekte caffe latté, eller en smooth cortado.....å koss i all verden ska eg klara å drikka den krudsterke universitetskaffien uden en skvett me melk??

Ennå verre..........sjokolade........eg bare spør: går det an å leva en måned uden någe som helst sjokolade??

Bedre magefølelse vs. daglig dose serotonin. Hvilket dilemma!

2 Comments:

  • E kje melk i non stop:)

    By Anonymous Anonym, at 21:05  

  • e dårr ikkje?? e det fakta??
    Då kan det jo gå greit! :o)

    By Blogger Kaya, at 06:37  

Legg inn en kommentar

<< Home