Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

torsdag, januar 19, 2006

Back in town

Så va eg tebage i storbyen!
Godt å ver tebage i Milano, og tebage te Hugo sin pizza, metroens trygge rutine, det bedageliga danske folkeslaget og selfölgelig, gjengen her nere!

E fremdeles ganske redusert. sånn hörselsmessigt, men eg satse på at det e iorden te eg bjynne på universitetet igjen, den 2.feb.
Trodde egentlig eg sko ha fri te den 6.feb, men det blei den andre istedenfor....som egentlig e liga greit. Komma igang - kan ikkje driva dank forever!

Sidde barnavakt for öyeblikket...for lille Calle...han sidde på fanget mitt å ser på Ole Brumm oppi venstre hjörna av skjermen, mens eg skrive på bloggen nere i höyra hjörna av skjermen. E det dette me kalle multitasking??

Har dåkk fonne bildene?? (Det va te Sölvi å Astri.)

Nei, kanskje eg ska bli en mer aktiv barnevakt.....

1 Comments:

  • åh, det hørres ut som du har det bra der.. glede meg veldig te å komma på besøk.. Trur ikkje eg har mailadressa di, kunne du sendt meg den, så kan eg sende deg litt meir info om reisa og sånn..

    By Blogger Anne Brit, at 22:20  

Legg inn en kommentar

<< Home