Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

torsdag, desember 08, 2005

8. December '05

It's ALIVE!!!
Doffen e på vei tebage te livet, itte at godeste Erik (die-hard-mac-fan) har lagt ner timesvis på en pc, av alle ting!

Eg e jaffal ytterst takknemlig! For bildene mine e redda!!!! *smiiiiiiil*

I dag har vore en så lange dag at eg huske ikkje en gang ka som va i kalenderen min - men eg huske eg stoppte å stusste når eg åbn'an i dag. Det må ha vore någe merkelig!

Ingeborg har spørt om hu sko laga middag te oss idag - e litt usikkår på koss det prosjektet går - ikkje for at eg tvile på hennes heimkunnskaper, men eg tror me har hatt en misforståelse på gang angående ka hu sko laga, så nå ska det bli spennande å se om hu har droppa prosjektet, elle tatt sagen i egne hender.

Har fått æbleskiver på jobb i dag - blir'kje mer dansk!

Forresten, någen så vett koss en kan trylla fram ett kvitt skjørt?
Har prøvd græla lenge nå, men det funke ikkje.....

Tella kasse snart! Jippi!