Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

onsdag, desember 07, 2005

7. December '05

Dårr va trommer i kalenderen min idag - någe som minne meg om at det ikkje e lenge igjen te United Christmas! Å det komme te å bli sååååååååååå bra!!!!

I dag åbna eg tri luge i sjokoladekalenderen min, fordi eg hadde glømt det igår å i forgår - å det gjekk greit me den fysste sjokoladen, å den andre, men itte den tredje, så kjende eg at nå hadde eg fått en overdose av kalendersjokolade.......
Moral: åbna KUN ei luga te dagen

Oi, nå kom Jon Blund sangen på herane......va meste så eg kjende julastemningå kom sniganes inn langs hjørnene i rommet.

Julakulene våre ligge fortsatt i hjørna bag sofaen....det e ikkje heilt bra! Hmmmmm...ka kreativt kan en finna på med di, tro!?

Men, fysst lesa, så ver kreativ....

"Å, vi tenner våre lykter når det mørkner...."

1 Comments:

  • ville bare sei at eg kose meg når eg lese desemberdagane i livet ditt. keep it up.

    By Anonymous Anonym, at 00:23  

Legg inn en kommentar

<< Home