Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

søndag, desember 04, 2005

4. December '05

Dårr va ikkje skøytebane i tivoli i år - så eg fekk ikkje me meg Ingeborg på isen! Hvilken skuffelse!!!

Men det va koselig ellårs! Julelys, eplegløgg å nissepynt nok te å forsyna både danmark, sverige og norges befolkning! I to år på rad!

Kalenderen min konne by på ei dokka idag - ser ikkje heilt samenhengen te jul, men viss eg legge godviljen te, så kan det jo ver en påminnelse om å bjynna på julapresangane snart...
Snart, vel å merka - ikkje ennå!

Har vore i malmö i heila dag, i United, å når eg kom heim t Kbh, så sto di flødegratinerte potetene allerede i ovnen, sjampingjongen va ferdig oppskåren, å det gjenstod bare å kryddra å steiga kyllingfiletane. E mor te Ingeborg som har stått for di kulinariske opplevelsane her i huset denne helgå - å det har vært en stor succée!
Men det hørre åg med te historien at eg va ansvarlig for kryddringå av kyllingen - så eg har bidratt litt eg og!
Tror di frykta ei lidå stund derane at det sko bli for sterkt...hehe, godta meg litt då...men di hadde bare god'ord å komma med når di fekk smaga!

Nei, nå ska eg jammen potla meg inn på rommet å lesa....lesalesalesa! Snart ferie!!!!!

Bare 20 dager igjen te jul!