Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

lørdag, desember 03, 2005

3. December '05

Happy birthday to Far, Happy birthday to Far, Happy Birthday to Faaaaaaar - Happy Birthday to Far!

Min far blir ett år eldre i dag, for di som lurte på det!

Sånn ellårs va dårr bilde av snob i nostalgi-kalenderen min idag - hvilket korrespondere veldi fint med at mor te Ingeborg har kjyppt masse snob te oss her i Danmark og! Så nå har me snob fra både Norge å Danmark! Luksus!

Har vore på jobb idag - e derfor eg ikkje har skreve tidligare idag. Å det va jammen stress! MASSE å gjør!

Nok om det!

Nå ska me på tivoli å feira julen - meg, å Ingeborg å Ingfrid (mor te Ingeborg). Tror det har potensiale te å bli koseligt! Å eg ska få meg Ingeborg på skøytebanen!!!! :o)

Note for the house: "jeg tror det er noe i gjerde"

Det va någe internt som skjedde her og nå i stuå!

Okay....nå skrive eg ingenting konstruktivt her......ska logga meg av nå!

Det gjekk forresten bra hos tannlegen igår - va ganske herja i kjeften ja, men eg øvelevde, å har nå ei heile tånn atter igjen!

Åsså kan eg anbefala Desigskolen si julemessa, men spis enormt med kvidløg fysst, sånn at alle folkå som e der fjerne seg...ellårs e dårr ikkje møje håb om at du ser någe der.
Det e ein av overlevelses tipså eg har fått me meg fra min far!

Ja, det va eg så ikkje sko skriva mer!

:o)