Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

fredag, desember 02, 2005

2. December '05

Så har mor te Ingeborg ankomt, å hu hadde me seg After Eight!!!
Me ska visst dela an opp i tri dele, så me dele søsterligt.....tror kanskje det fortelle mer om vår sukkeravhengighed, enn vår evne te å dela rettferdig..... ;o)

Åsså fekk eg melkesjokolade! Min egen! Norsk melkesjokolade! Ska nydas med andakt!

Idag va dårr en julesokk i nostalgikalenderen min, altså bilde/tegning av en julesokk. E litt usikkår på koss eg ska tolka det, sånn tidlig i desember. Min pleie som regel ikkje komma fram på dørå før rundt den 21.desember. Å det e jo ei stund te, syns eg.

Ska te tannlegen om ikkje så fryktelig lenge, så julestemningen e ikkje akkorat på topp for øyeblikket...tror kanskje eg må gjør en comeback imårå med litt mer glittår å stas!

22 dager te jul, folkens!

[Og eg har ikkje kjyppt en einaste julapresang ennå....iiiiiiik!]