Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

fredag, november 11, 2005

Me har beviset!!!!!

Ingeborg snakke i søvne!!! Det e bevist!!!

Igårkveld når me la oss, så holdt me akkorat på å såvna, åsså hørre eg ett spørsmål fra andra sengå, som absolutt ikkje henge på greib, og har ingenting å gjør me det me snakkte om rett før me la oss. Et ellår aent om nødutganger å sånt...
Så eg spør om koffår hu spør om det!?!?
Å då oppdagte hu at hu hadde snakkt i søvne...så nå e me vitne begge to!
[Just for the record: hu har snakkt i søvne før...men tror ikkje på meg når eg seie det.]

Såg en veldi bra film på cph:dox igår. Inside outside hetta an, å handla om diverse street artist, og litt forholdet mellom kunst og reklame i gatebildet. Utroligt morsomt! Kan anbefalas å se, viss dåkk får tag i an en eller aen plass. Vett ikkje heilt om di komme te å kjøra an itte cph:dox.

[Av en eller aen grunn, så har eg en indre tro på at dårr e enormt mange så lese denne siå! Føle eg bidrar te at verden blir ett bedre sted å leva!]

Å i dag ska me på fotoutstilling i Øksnehallen - World Press 2005. Åh! Me e så kulturelle! ;o)

Doffen e fortsatt dø...for di som følge den føljetongen. Men eg trur an bjynne å se lyset i tunnelen.

2 Comments:

  • syns synd på doffen... ska æ gjennomføre en linux gjennopplivning på han en dag?

    By Blogger Erik Kaspersen, at 14:05  

  • Jaaaaaaaa!
    Det tror eg Doffen hadde satt pris på! :)

    By Blogger Kaya, at 21:47  

Legg inn en kommentar

<< Home