Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

torsdag, november 10, 2005

Igårkveld...

...va meg å Ingeborg ude å gjekk tur langs Langelinie, å bort te den Lille Havfrue som Ingeborg aldri hadde sett før. Dårr va skikkelig fjæra, så me konne gå ganske langt ud te skulpturen, så me rusla ner i steinane å sto der å analyserte dette københavnske ikon og diskuterte om hu va normal size ellår ikkje.

[Eg tror hu e normal, å Ingeborg tror hu e større... Har prøvd å finna det ud på nettet, men det va ikkje så lett, så eg ga opp...itte ca 5 min.]

Iallefall, så stod me der i en enormt seriøse udleggning om dette fantastiske kunstverk, midt i mørka nåttå, åsså hørre eg en lyd, å snur meg. Der har dårr snege seg to turista innpå oss, å står å godte seg øve våre nattlige eventyr.
Så me luska oss lettere lattermildt tebage te sentrum...å tog metroen heim.

Kan anbefalas å se på turistattraksjoner på nåttå. Litt mindre turista då. Kun to...