Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

onsdag, november 09, 2005

Eg har då...

...sett og vært i same rom som kongen, dronningå og kronprinsen av Norge og dronningå å kronprinsen av Danmark! Hvilken WOW-faktor! Eg kjenne eg har passert en milestolpe i mitt liv!

Åsså har eg fått meg en gå-å-spis-lørdagsgrød-i-sjømannskjerkå venn, så hette Sigrid!

Meg å Sigrid satt å diskuterte på ka som ska te for å bli bodyguard te di kongelige. Ka utdannelse har di? Koss komme di i kontakt me jobbmuligheder i kongehuset? Ka kreves det av en reint personlig? Kaslags liv leve sånne folk?
Me va vel strengt tatt mer begeistra øve bodyguards'å en heile kongeslektå...
[Ikkje någe vondt meint om kongehuset.]

Eg føle julen nærme seg med stormskritt eg...någen så e enige?
Føle an presse på lissom...
Vett ikkje om eg ska bare la meg riva me, elle stritta imod ei stund te.

Jaja...har jaffal ikkje bakt pepperkage ennå.
Har hørrt rykte om at me ska ha bagekveld me Kristin! Pepperkagehus å sånt! Hehe...hu vil visst la seg brennmerka igjen!

Dette blei ett enormt dårlig å innholdsløst bidrag te denne siå....men dårr e jo någen så må bidra, så eg får vel hellår publisera det, å håba på ett bedre comeback ved en seinare anledning...