Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

tirsdag, november 01, 2005

Doffen har dævva

Og for di som lurte på det, så hette pc-en min Doffen.

Å eg tror at Ingeborg sin mobil e dens navnebror, for den Doffen åg har dævva.

Sånn ellårs e läget i lägenheten at eg har fått meg nye hobby - nemlig den bestemorsaktige fritidsyssel strikking! Hvilket Ingeborg meine eg blir så harmonisk og avbalansert av - så eg bør kanskje fortsetta med det.

Søtt va det visst åg - så folkens! Hiv sminken ud i baggården, gje platt-tångå te naboen, doner den ny-innkjøbta dongeribokså [som sidde bare såååå fint] te fretex - ta en tur innom Panduro, skaff deg någen strikkepinna og garn-nysta å strikk så det suse, for det e det som gjør en attraktiv nå te dags! (...elle, søde jaffal...for di som vil ver det...)