Kari & Ingeborg - fra grøftekant til grøftekant

torsdag, oktober 27, 2005

...ett spørsmål!

Ka ska en med "grøft"?!?!?

[Åkej, nå vett eg at det e kun få mennesker som e innsatt i ka mitt begrep "grøft" innebære, men så e det vel egentlig og mest retta mod denne type mennesker, som me jo kan kalla den indre sirkel. And just for the record...begrebet har absolutt ingenting med tittelen på denne siå, elle andre fysiske grøftekanter å gjør.]

Dette fenomenet e jo fullstendig unødvendig! Eg fatte ikkje ka det e godt for!
Det oppstår alltid på di absolutt unødvendigaste tidsponktå og mest upassande tilfellene, og når en ein gang innimellom kanskje hadde sett på det som ett lyspunkt, så bringe det bare problemer...

Va det någen så sa boss-sekk?!

2 Comments:

  • må sei at tittelen på siå dokkas "fra grøftekant t grøftekant" desverre fekk en aen betyding for me nå. måtte bare le asså. haha

    By Anonymous Anonym, at 17:55  

  • Hehe....det va jo det som ikkje va meiningå...men joda, eg forstår koffår...å det e jo egentlig ett ganske talande bilde sånn sett.
    Haha...

    På lørdags kveld oppfatta me ka du meinte med kule austrailere!!! Hillsong!!!
    Litt treige i oppfattelsen...

    Holde forresten på å strikke skjerf. :o) Har fått meg sånne koselige strikkepinna i tre! Å eg e fortsatt med godt mod!

    Åsså sto me nesten heilt med scenekanten på Coldplay konserten igår. Det va fett det! Kembokult! (viss det går an å sei det - fekk litt sånn Iren-bor-i-Oslo-flashback)

    Ja..nok for denne kommentaren!
    (visste ikkje koss eg sko avslutta)

    By Blogger Kaya, at 08:40  

Legg inn en kommentar

<< Home